Σάββατο 29 Αυγούστου 2009

Χαρακτηριστικο Παραδειγμα Κακομαθημενου Νεο-Ελληνα

Ανηκωντας και γω στη συγχρονη γενια των 700 ευρω(το πολυ),αναγκαζομαι να δουλευω σε διαφορες θεσεις εργασιας.(...σαν να λεμε libero στο ποδοσφαιρο).Μια απο αυτες ειναι του σερβιτορου...(...εελα ρε??..σοβαρα???..σερβιτορος??)...ναι ναι....ειναι μια δουλεια που εχει να σου μαθει πααααρα πολλα.Υπομονη(κυριως),συναδερφικοτητα,ξεπατωμα,ενιοτε υπερτατη βαρεμαρα,κουτσομπολιο(..θες δε θες,ακους τα παντα απο τους πελατες, που εν μεσω δια-γναθικου μακελλειου παντσετας και χωριατικου λουκανικου,συζητανε απο το σκορ που εφερε η Ροδωνια με το Λειανοκλαδι,μεχρι το ποσες φορες την εβδομαδα κανει σπα η καθε νεοπλουτη κυρατσα,που πουλησε τα καπνα και κατεβηκε στην πολη να το παιξει αστη..),Χριστο-Παναγιες και πανω απ'ολα....ταπεινοφροσυνη...και ΥΠΟΜΟΝΗ...ναι ξερω οτι το ανεφερα παραπανω...αλλα πρεπει να το τονισω.
Ειναι που λες ρε αδερφε,Μεγαλη Παρασκευη του 2009.Τοπος:Λαμια....Ναι,ξερω,εχει πολλα φαγαδικα...πολλα πολλα....μικρα μεγαλα....κυριως ταβερνες και ψησταριες....Τσομπαναραιοι γαρ...Δεν ξερω τι γινεται σε αλλες πολεις τη Μ.Παρασκευη...Στη Λαμια,οι κουραδομηχανες-κοιλιοδουλοι κατοικοι,με το που παει 9 , 9 και τεταρτο το βραδυ,βγαινουν,σαν καλοι Χριστιανοι Ορθοδοξοι(τρομαρα τους),σχεδον ταυτοχρονα,και "εκκλησιαζονται" στα φαγαδικα της πολης,που ολα γεμιζουν σε μιλισεκοντ,καταβροχθιζοντας οτι νηστισιμο εχει περισσεψει απο ολη τη Μεγαλη Εβδομαδα.
...Δεν θα ξεχασω ποτε αυτη την τρομακτικη ησυχια που επικρατουσε κατα τις 9 παρα κατι.....Καθομασταν στο μαγαζι,σερβιτοροι,μαγειροι,μαγαζατορας,καπνιζοντας στην αυλη,με τα ματια καρφωμενα στην εισοδο.....σαν Ρωμαιοι που περιμενανε "πεσιμο" απο Γοτθους στο Μελανα Δρυμο....και ξαφνικα αρχιζει η επιθεση...στην αρχη χαλαρη....κραταγαμε καλα...μετα το 20λεπτο ομως,μας υπερφαλλαγγισαν....Το ξυλο ανελεητο....δεν ηξερες που πανε τα πατζαρια,ποιος ζητησε εξτρα καλαμαρι,που παει το ημιγλυκο,στο Γ3 πηγα ποτηρια(???).........

.......νεαρε μας ξεχασες....δεν σε ξεχασα ΠΑΠΑΡΑ!!!!....ηρθες πριν 2 λεπτα και γυρω σου ειναι τουλαχιστον 200 ατομα,που περιμενουν μαζι με σενα....αλλα δεν το λες....η υπομονη που λεγαμε..."...αμεσως κυριε"...παω μαζευω τα υπολλειματα των προηγουμενων,και το βλεμμα του παραπονιαρη,του "Ηρθακαιθελωναφαωτωρααμεσως",με καρφωνει με μισος...."...γιατι αργειτε τοσο εδω περα..???"...."...κυριε μου,συγνωμη,αλλα κοιταξτε γυρω σας τι γινεται....δεν ειστε μονο εσεις στο μαγαζι!!!...ειστε σε σειρα προτεραιοτητος...λιγη υπομονη και κατανοηση...ευχαριστω..."....φευγω...μπαινω κουζινα,φορτωνω,βγαινω να σερβιρω.Στη διαδρομη,ακουω 10 πραγγελιες,συγκρατω τις 4,σερβιρω,ακουω αλλες τοσες....τις ξεχναω ολες!!!!!!...μπαινω μεσα....οι ριπες των παραγγελιων με εχουνε σακατεψει....πιεση.....μαζευω τραπεζι....στρωνω ναπερον....τρεχω σερβιρω....ιδρωτας....τα βλεμματα μεταξυ των εργαζομενων,λενε πολλα.....κοιταω τον Βαγγελη,και διαβαζω στα ματια του.."..Μαλακα!!!..μας γαμησαν ορθια.!!!...ξαναβγαινω....σερβιρω....ο "ανυπομονος"/αγενης Ελλαδιστανος,αρχιζει,σαν κλασσικο μουνοπανο Ελληναρας που ειναι,να γκρινιαζει με ενταση στη φωνη,για να τον ακουσω,η παλιοκουφαλα,λεγοντας..."...κοιτα ρε μαγαζι αυτο!!!!....καλα,τα φαγητα αργουνε,...τα κρασια???...ουτε αυτα δεν μπορουνε να σερβιρουνε????,...αλλα μονο να μιλανε ειναι οι σερβιτοροι εδω..."...το ακουω,οντας 2-3 μετρα πιο περα....η μπηχτη πηγαινε σε αυτα που του ειπα πριν....το κεφαλι μου βουιζει και αυτη τη φορα οχι απο τη πιεση και το τρεξιμο....αλλα απο τα νευρα....δεν λεω τιποτα....μπαινω μεσα και ρωταω ποιος τους πηρε παραγγελια και βλεπω τι παραγγειλανε απο κρασια....τα βαζω στο δισκο και παω να σερβιρω...."...οριστε τα κρασακια σας,και ευχαριστουμε για την υπομονη...".....ευγενικος,δεν μπορεις να πεις....Ο τυπος ομως ειχε βαλθει να μου κανει τα νευρα κοκορετσι...."...ακου να σου πω,ο τροπος που μου μιλησες πριν δεν μου αρεσε,και αν θελεις μπορω να σου "εξηγησω" δυο λογακια(..κανοντας την χαρακτηριστικη κυκλικη κινηση του δεικτη μπροστα απο το στομα..),να'μαστε οι δυο μας,για να μαθεις να φερεσαι...".....ΝΤΑΑΑΑΑΝΝΝΝΝ......ουυυυουουουουουουουοουοουουοουουυ....τσσσσσσσσσ..(white noise)....η αρτηριακη μου πιεση εκεινη τη στιγμη ητανε 19 η μεγαλη και 45 η μικρη.....εκει,σε εκεινα τα κλασματα δευτερολεπτων,φανταστηκα τον εαυτο μου να εχει αρπαξει τον τυπο απο το γιακα,και το δεξι μου χερι να τον σφυροκοπα ανελεητα,με σταγονες αιματος να πιτσιλανε το μετωπο μου,οι γυναικες να τραβανε τα βυζια τους απο το shock,και αφριζοντα σαλια να τρεχουνε απο το στομα.....εκει ειναι το κομβικο σημειο....Ενταξει ρε πουστη,εισαι ανυπομονος,το βλεπω,κανει μπαμ.Εχω αντιμετωπισει πολλους σαν εσενα τοσο καιρο.Αλλα κανεις δεν μου εκανε τσαμπουκα την ωρα της δουλειας!!!!Θα μου εξηγουσε ο τυπος,εμενα του μαλακα του σερβιτορου,που γαμιεμαι για παρτη του για 25 ευρω μεροκαματο,επειδη ο αρχιδας,ο παλιο-εβραιοχριστιανο-ελλαδιστανος,εκατσε την μονιμως βολεμενη κωλαρα του,και δεν του καναμε τεμεναδες,εμεις τα δουλοπρεπη γιουσουφακια.."..Αααφεριμ εφεντιμ...αααφεριμ..."...και δεν τσακιστηκαμε να τον σερβιρουμε,παρακαπμτωντας αλλους 200,να τον μπουκωσουμε φαι και κρασο,να του κανουμε και κουραδοαναρροφηση,μη ζοριστει να χεσει,και μηπως και τον βαζαμε, τον πασακα και στον οντα του να μπερδεψει τον υπνο με το Θανατο.....αναρωτιεσαι τι του απαντησα του καριολη???
.....γυριζοντας το βλεμμα μου,που ενστικτωδως ειχε σκοτεινιασει,τα φρυδια μου ενωμενα,και του λεω με οση υπομονη και αυτοσυγκρατηση μου ειχε περισσεψει..."...Κυριε μου,να βρεθουμε ευχαριστως,να μου "εξηγησετε" και να σας "εξηγησω"...αλλα ευτυχως για σας και δυστυχως για μενα δουλευω αυτη τη στιγμη.Εγω παντως ειμαι προθυμος να σας περιμενω εξω απο το μαγαζι με το τελος της βαρδιας μου,να τα πουμε οι 2 μας ενα χερακι,για να καταλαβετε ποσο λαθος ειστε,και σε ποσο δυσκολη θεση με φερνετε,που αυτη τη στιγμη,παραμελω πελατες και συναδερφους,για να σας εξηγω πραγματα αυτονοητα...".....Ο τυπος,οχι μονο το βουλωσε,αλλα ακουσε και κραξιμο απο την παρεα του,για τον τροπο μου μου μιλουσε.Φυσικα το ραντεβουδακι μας ποτε δεν πραγματοποιηθηκε,ευτυχως,ο τυπος μου ζητησε συγνωμη,και μου αφησε και φιλοδωρημα,που ουτε καν περιμενα απο τετοιο σκατοψυχο να αφησει ουτε σεντ...
...Βεβαιως δεν ηταν ο μονος που παραπονιοτανε εκεινο το βραδυ.Ητανε διαφοροι.Απλα,αυτος ητανε ο μονος που το τραβηξε.Η βραδυα περασε,σαν την πυρκαγια,το μαγαζι αδειασε,(κατα τις 2 ειχαμε κανα 2 τραπεζια,ετοιμα για φευγιο),και αραζουμε να αναψουμε ενα τσιγαρο,μετα απο 5ωρο σερι ξεπατωμα,με συνοδεια αναστεναγμων,μπινελικιων ανακουφισης που ολα τελειωσανε,και μια παγωμενη Κα'ι'ζερ......και εκει που λες το τελευταιο "Ουυυφφφ"...να σου ενας μαγκας με παρεα..."..Δεν σερβιρουμε κυριοι...η κουζινα εκλεισε..."...και με απορια ο μαγκας αναρωτιεται το γιατι!!!...Γιατι ρε "βο'ι'δ ορθιου" που λενε και στο χωριο,δεν σερβιρουμε Ποδ' (ποδι), Κ'λια(κοιλια) , Γιδα Βραστη που σερβιρουνε στις Πατσ-ερι..(..οχι Πατσατζιδικο,τρε μπαναλ..)....Ειναι 2:30 ρε κτηναρα!!!!ρε ζωαδι!!!!ρε μ'σκαααρ'!!!!(μ'σκαρ, το: ετυμ. μοσχαρι,με παραφθορα του "ο" σε "ου",που στη συνεχεια καπου χαθηκε στα βουνα της Πινδου,και αντικατασταση του "χ" με "κ" βλ "σχολειο-σκολειο"..)..Το μ'σκαρ,αντε για να μη με λετε και Βλαχο,το μ'σκαρι εφυγε με τη μουτσουνα κατεβασμενη,που δεν βρηκε να φαει σε ταβερνα 2:30 τα μεσανυχτα,και σιγουρα θα εχωσε κανα ξεγυρισμενο "...α στο διαολο κωλομαγαζο..",φυγανε και οι λιγοστοι που ειχανε απομεινει,και καπως ετσι,εκλεισε αυτη η σκατο-χριστιανο-καταναλωτικο-κωλο-μερα που λεγεται Μεγαλη Παρασκευη.....ουυυφ...

1 σχόλιο:

  1. Είσαι ΘΕΟΣ!!!!
    Πολύ χαρακτηριστηκά αυτά που λές για το άτομό σου!!Μου έφτιαξες το πρωινό μου!!Πολύ γέλιο με πολλές αλήθειες!!!Ευχαριστώ Zeus..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή